2013. augusztus 9.

In another world ... reloaded!

Második évad! - Tizenkettedik rész!

„Vasárnap Vettel csatlakozott egy másik, sokkal sötétebb listához is. Ezentúl Vettelt az egyik legkönyörtelenebbül önfejű versenyzőként tarthatjuk számon, melyet az öreg kakofón cirkusz valaha látott. Az, hogy tagja az egyik klubnak, nem zárja ki eleve azt, hogy tagja legyen a másiknak. De Vettel aligha ér Aryton Senna és Michael Schumacher mellé. Talán a könyörtelenség aláhúzza a nagy szerűséget.”

„Vettel olyan könyörtelen, hogy a halhatatlanságig emelkedett, mivel felülírta a csapatát és átugrotta Mark Webbert, a csapat társát a győzelemért. Horner Dr. Frankenstein szerepét vette fel, aki képtelen kontrolálni a szörnyeteget, akit maga kreált.”

 „Hátba szúrta a csapat társát. Végül az idolja nyomába lépett, mivel elárulta a csapat társát, Mark Webbert, a csapatát, a főnökét, Christian Hornert, és a milliárdos Dietrich Mateschitz-et, aki 13 éves kora óta finanszírozta a versenyzői karrierét.”

"Vettel ledobta az álarcot, és megmutatta jellemének azt az oldalát, amely eddig rejtve maradt, és most átütött az aranyos-vidám imázson."

"Vége a fegyver szünetnek: Vettel lopott győzelme után Webber tajtékzik a dühtől. A vitatott malajziai siker, mely előtt Vettel szembeszegült a csapattal, PR-gránát lett az istálló számára, és egyben leleplezte a német pilóta gátlástalan győzni akarását."

"A kannibál Vettel gúnyt űz Webberből, és nyer Malajziában. Alonso KO."

"Malajzia, a vad nyugat. Alonso hibázott, Vettel adta a nehézfiút."

"Vettel úgy nyert, hogy süketnek tettette magát, Alonso pedig a túl merész taktika miatt kényszerült feladni a versenyt. A csapat utasításokról szólt a malajziai futam. Vettelt tévútra vezette az elkényeztetett gyermek-szindróma, akinek mindent megengednek."

"Szégyen és harag. A sportszerűtlen Vettel nem hagyta nyerni Webbert."

Ilyen és ehhez hasonló szalag címek lepték el egy nap alatt a világot és az egész internetet. Mindenki Sebastian-t tartotta a rossz embernek mert a csapata ellen szegült. És ezt senki sem próbálja meg megakadályozni. Mintha az emberek összefogtak volna ellene. De legfőképp saját csapata nem áll ilyen helyzetben mellette. Nem lehet könnyű neki ezért is érzem úgy ha már más nem meri felvállalni a véleményét legyen az jó vagy rossz akkor majd én megteszem. Az újságirok előtt tegnap már úgy is lebuktam szóval ezen már nem múlhat a dolog. Gyorsan összeszedtem pár holmit majd a napszemüvegemet is megtalálva indultam meg a pályára. Úgy igazából úti célom nem volt csak azt szerettem volna ha pár újságíró észrevesz és kérdezősködni kezd. Ez kellett most nekem. Tervem be is vállt amint az egyik riporter észrevett azonnal szólt mindenkinek és máris egy hatalmas tömeg vett körül. A mikrofonokat vagy a telefonokat az orrom alá nyomták a kamerákat pedig bekapcsolták.
-Doliya válaszolna pár kérdésünkre?-támadott le az egyik.
-Ez csak természetes!-eresztettem meg egy mosolyt.
-Miért utazott Ön is Malajziába? Az apja akarta így netán a saját döntése volt vagy esetleg egy udvarlója miatt?
-Saját döntésemből érkeztem Kuala Lumpur-ba. És azért jöttem mert ellenben Franciaországgal itt jó idő van és gondoltam egy kis kikapcsolódás jót fog tenni.
-Az apja tudja, hogy itt van?-szólalt meg egy másik is.
-Igen tegnap meglátogattam!-húzódott egy mosoly az arcomra-Nem mondanám, hogy örült nekem!-ráztam a fejem.
-Ezt, hogy érti? Talán a futamon történt incidens miatt nem örült Önnek?
-Részben. Tudják ez a tegnapi verseny nagy port kavart. De nem értem hogy miért.
-Önnek mi a véleménye erről?
-Nekem az, hogy ez a Forma 1. Az emberek azért nézik ezt a sportot mert izgalmakra vágynak. És az, hogy egy csapat főnök megkéri a pilótáit, hogy vegyenek vissza a tempóból az nem fair. És az sem , hogy csapaton belül nem előzhetnek a versenyzők. Ez itt a Forma 1 nem az óvoda. Itt komoly pontok forognak kockán. Hisz a végén akár egyetlen egy pont lehet a döntő. És ha most megakadályozzák a csapat fönőkök azt, hogy szabadon előzhessenek a pilótáik akkor azt hiszem a Forma 1 hamarosan a végéhez fog közeledni. Mert kezdünk ott tartani, hogy amit ma látunk az már csak biztonsági autózás. És szerintem a rajongók nem erre vágynak!-zárom le a témát.
-Tisztában vagy azzal, hogy jelen pillanatban a Red Bull Racing és legfőképp apád kijelentésének mondasz nemet?-teszi fel az egyik.
-Igen teljes mértékben. És nem érdekelnek a következmények.
-Sebastian Vettel vagy Mark Webber oldalán állsz?-kiabálja be egy másik.
-Megértem, hogy Webbernek azt mondták, hogy vegyen vissza a tempóból. De akkor is láttam, hogy védte a pozícióját szóval nem hinném, hogy annyira nagyon visszavett volna. Igaz, hogy Sebastian ellenszegült a parancsnak amiért most kap is, de meg tudom érteni Őt. Ha az Ő helyében lettem volna én is a saját fejem után mentem volna. Szóval Sebastian oldalán állok!-még válaszoltam pár a versenyhez nem kapcsolódó kérdésre majd egy győztes mosollyal az arcomon sétálgattam a bokszok között. Mindegyik csapat lázasan pakolászta a dolgait a kamionokra és gondolom már mindenki ment volna haza. Én is elgondolkodtam vajon hova kellene most mennem? Menjek vissza Zain-hez Franciaországba? Vagy látogassak el Londonba? Majd a repülőtéren eldöntöm. Ahogy indultam volna vissza a szállodához azonban négy ember utamat állta...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése